בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

תאונת רכבת קטלנית בכביש 4 - אשדוד

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-16/8/2005 13:20 לינק ישיר 
תאונת רכבת קטלנית בכביש 4 - אשדוד

כמעט ולא עברה יממה לאחר תאונת הרכבת הקודמת ליד גני יהושע. ושוב :

היום לפני הצהרים התקבלה הודעה על הולך רגל שנדרס ע"י רכבת באזור אשדוד סמוך לגן יבנה.

כפי הנראה מדובר בהתאבדות של אחד מאנ"ש.

הפרטים עדיין חסויים מצנעת הפרט.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/8/2005 16:35 לינק ישיר 

המקרה מאוד עצוב...

כואב הלב.


ת.נ.צ.ב.ה.

תמונות בהמשך ב"ה.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/8/2005 18:56 לינק ישיר 

*** שימו לב ***

מבירור מעמיק יותר של התאונה עולה כי לא מדובר בהתאבדות !!!!

ההרוג ועוד שניים הלכו לחפש מחסן עבור עסקי המשפחה, ובנסיון לחסוך בדרכם "קיצרו" דרך פסי הרכבת, כאשר לפתע הגיחה רכבת מאי שם, והאברך ז"ל לא הספיק לנוס על נפשו.

ת.נ.צ.ב.ה.
יהי זכרו ברוך, ובשם כולם נבקש את סליחתו על הפרסומים הראשוניים.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/8/2005 00:03 לינק ישיר 

פשוט לא נכון שמדובר בהתאבדות, מבירור שעשיתי מתברר שהאברך הלך לראות איזה קרקע באזור ושמע צפירה מרכבת שבאה במהירות וזז למסילה השניה וטעה בשיקול הדעת שחשב שהרכבת נוסעת כמו רכב ותפנה למסילה הימינית והרכבת פנתה למסילה השמאלית ופגעה בו, גם נראה מצורת הפגיעה בו מאדם שטיפל בו ז"ל,גם מי שמכיר את הנ"ל אין סיבה הנראית להתאבדות, ובעל הנחמות ינחמנו במהרה דידן ולא ישמע עוד שוד ושבר בגבולינו אמן



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > תאונת רכבת קטלנית בכביש 4 - אשדוד
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext