סיגלית, חזרת בגדול והמחשב נשאר בגודל הטבעי שלו לכן האותיות נראות קטנות.... 
אבל, הכל ענין של הגדרות הרזולוציה במחשב.
על שולחן העבודה תקליקי עם המקש הימני של עכבריך החדש...
הובילי את הסמן ל"מאפיינים"
הובילי שוב בעדינות (שלא יכאב לו) את הסמן ל"הגדרות"
הגעת למקום הנכון!!! כן, כאן יש באפשרותך לשנות את רזולוצית המסך וממילא ישתנה גודל האותיות! נסי ותהני!
לא הלך, תודיעי ונחשוב על פתרון אחר.
|
|