בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

תגידו מה קרה לכם ? ? ? ?

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-21/8/2005 08:22 לינק ישיר 
תגידו מה קרה לכם ? ? ? ?

מה קרה בזמן האחרון לפורום הזה ???

אין עידכונים שוטפים אין תמונות ??.

מה לגבי חוסר ההכרה בעזרא נחמיה?
מה לגבי שריפה בדירה ברמב"ם ?
מה קרה שב"המודיע" כתבו על תאונת האוטובוס ש"הצלה ישראל" היו שם ולא אתם ?? ?

חברה ל ה ת ע ו ר ר !!!!



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > תגידו מה קרה לכם ? ? ? ?
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext