בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

היום יצאתי לסיוע לתחנת בני ברק

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-29/8/2005 22:33 לינק ישיר 
היום יצאתי לסיוע לתחנת בני ברק

היום בסביבות השעה 18:00 תחנת הכיבוי בבני ברק בקשה סיוע של כבאית מתחנת רמת גן בשריפת חנות קרמיקה ברחוב נועם אלימלך בבני ברק אני יצאתי עם עוד 2כבאים אבל לא ראיתי כוננים של הצלה אז אם משהו צילם אני אשמח שתעלו לפה תמונות תודה מראש



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/8/2005 14:08 לינק ישיר 

יש תמונות בקרוב הם יועלו...



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-30/8/2005 20:10 לינק ישיר 

סבבה תודה כי במקרה הזה הייתי במשמרת אז לא הייתה לי מצלמה ואני רגיל שאתם תמיד יוצאים למקרים עם מצלמות ולא ראיתי כוננים אז לא הבנתי איפה אתם



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > היום יצאתי לסיוע לתחנת בני ברק
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext