בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

הארגון היחיד שמשקיע במתנדביו !!!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-30/8/2005 11:38 לינק ישיר 
הארגון היחיד שמשקיע במתנדביו !!!

כן , הגיע השמועה לאוזני:

הנה חברי הצלה גוש- דן בקושי התאוששו ממסיבת השקת האופנולנס החדש שכללה ערב נפלא לחברי ההצלה בפארק דרום,
ומאכלי על-האש מתובלים בטוב טעם.

והנה לסיום החופש שהביא איתו הרבה עבודה למתנדבים שהיו מוכנים להקפצה בכל שעה שהיא ובכל מקום בעיר.

הכינו ראשי הארגון את "יום המתנדב" השנתי.

ומחר יום רביעי ייצאו חברי "הצלה גוש-דן" ומשפחותיהם ליום התרעננות באחד הפארקים הענקיים שבדרום הארץ, תוך הקפדה מלאה על צניעות כיאות לארגון מתנדבי הצלה גוש-דן.

ולנו נשאר לברכם בכל טוב ובישר כח על פעולותיהם בכל מקום ובכל שעה, ושהכוחות שיצברו ביום זה ישארו להם ולא ינוצלו למקרי אסונות, ויאמר לצרותינו דיי.

ולהנהלה ולחברי וועדת המתנדבים החדשה בר"ג - תמשיכו לעשות חייל בהצלת חיים, אכן ראוי לכל אחד ואחד ללמוד ממתנדבי הצלה - גוש-דן העושים מלאכתם באמת ובתמים למען מטרה אחת = הצלת חיי אדם .

ת ו ד ה !!!



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > הארגון היחיד שמשקיע במתנדביו !!!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext