"אמבוחילוצית" אמבולנס שהוסב לרכב חילוץ
מצורף קובץהושק רכב ראשון מסוגו בארץ "אמבוחילוצית"
אמבולנס שהוסב לרכב חילוץ.
כגופים העוסקים בדיני נפשות תרם מגן דוד אדום למכבי אש אמבולנס שהוסב לרכב חילוץ והצלה לרווחת הקהילה והעלאת כושר הצלת חיים. בשל ממדיו בהשוואה לרכבים הפועלים כיום בחילוץ, יוכל הרכב החדש להגיע לזירת תאונת הדרכים במהירות ובמקביל לאמבולנסים של מד"א, וצוותו יחלץ פצועים שנלכדו בתוך הרכב כשבמקביל צוותי מד"א יעניקו לפצועים טיפול רפואי ראשוני.
ההגעה המהירה, ובאותו העת, של שני הצוותים מד"א ומכבי אש למקום האירוע, יעלה באופן משמעותי את הצלחת הצלת החיים של הפצועים הלכודים.
הרכב הראשון מסוגו, יוצב בתחנת כיבוי אש בבית שמש וייתן מענה לתאונות הדרכים הרבות המתרחשות באזור.
בעתיד, ישנה כוונה להציב אמבולנסים נוספים שיוסבו לרכבי חילוץ בתחנות כיבוי אש ברחבי הארץ, שבתחום גזרת פעילותם ישנם כבישים שהוגדרו כ"כבישים אדומים".
http://www.netonews.co.il/Front/NewsNet/extras.asp?extraId=3607

|
|