בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

הרצליה: מאיים לקפוץ ממנוף.... בסוף נעצר.

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-4/9/2005 12:36 לינק ישיר 
הרצליה: מאיים לקפוץ ממנוף.... בסוף נעצר.

יום שני (29 לאוגוסט) בסביבות השעה 15:15 התקבלה קריאה במוקד ירקון על אדם מחוסר הכרה באתר בניה במרכז העיר הרצליה. בהגיע הנט"ן (קרני, ציון וד"ר יורי) למקום התגלה אדם בשנות השלושים לחייו שטיפס על מנוף הבניה (כמה עשרות מטרים) שמאיים לקפוץ. למקום הוזעקו כוחות משטרה וכיבוי גדולים (צוות חילוץ וטיפוס יוסי דקלו וירון קורן ומפקד האירוע, מפקד השירות טפסר אייל כספי, וקצין המשמרת רשף משנה אבי כנפו), שהחלו במשא ומתן עם האיש.
לאחר שלוש שעות בהן "הסתובב" האיש לאורכו ולרוחבו של המנוף הסכים לרדת. מס' דקות לאחר ירידתו מהמנוף החל לרדוף אחרי אחד מהעוברים ושבים (מסיבה לא ידועה) ולאחר מס' שניות נתפס ע"י שוטרים ששהו במקום.

כתב: ניב גרנות
צילמו: ירון קורן, לירן מזכרת ואורי פדלון




דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-4/9/2005 12:40 לינק ישיר 

מצורף קובץ

1



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-4/9/2005 12:40 לינק ישיר 

מצורף קובץ

2



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-4/9/2005 12:41 לינק ישיר 

מצורף קובץ

3



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-4/9/2005 12:41 לינק ישיר 

מצורף קובץ

4



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-4/9/2005 12:41 לינק ישיר 

מצורף קובץ

5



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-4/9/2005 12:42 לינק ישיר 

מצורף קובץ

6



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > הרצליה: מאיים לקפוץ ממנוף.... בסוף נעצר.
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext