אמבולנס "איילון 47" נגנב ונתפס !
אמבולנס "איילון 47" נגנב במהלך הלילה מרחובות.
הודעה שיצאה בביפרים של כלל מד"א הביאה לעירנותם של כל החובשים שסייעו בחיפוש אחר האמבולנס הגנוב.
עירנותו המיוחדת של החובש דוד אליאס קלטה את הרכב המדובר לאחר מרדף מתיש בכביש מס' 4 ולאחר שהמשטרה חסמה את הכביש, נתפס הרכב באזור בר אילן.
|
|