צעיר נעדר בבני-ברק - חשש לחייו
מרחוב אבן גבירול 20 בבני-ברק, נעדר אדם כבן 28. הנ"ל השאיר מכתב התאבדות בעקבות מצבו הנפשי.
כל הדיווחים החמים:
http://www.tapuz.co.il/Communa/userCommuna.asp?Communaid=2986
----
יש פרטים נוספים?!
צריכים מתנדבים?
תוקן על ידי - שלומי_כהן - 12/09/2005 16:57:29
|
|