"הצלה גליל" בשירות "הצלה גוש-דן"
זה קרה אתמול בשעות הערב.
מתנדב "הצלה גוש-דן" אלעזר קליין מקבל פנייה סלולרית מחבר השוהה במירון ומספר לו כי בנו נפל בחצר קברו של רבי שמעון בר יוחאי והוא מדמם מהראש.
"לא קרה לו משהו מיוחד, אני רק צריך שמישהו יחבוש אותו", הוא אומר.
"אתה בטוח שזו רק נפילה קטנה", מיהר אלעזר לוודא.
"כן, זה משהו קטן", הוא אומר, "יש כאן מישהו מהצלה?"
"ודאי", עונה לו אלעזר, "יש שמה את 'הצלה גליל'. איפה אתה נמצא עכשיו?", הוא שואל אותו.
"אני בדרכי לצפת", עונה לו החבר.
"אני כבר מאתר לך מישהו", אומר אלעזר, שמיהר ליצור קשר עם יו"ר "הצלה גליל" ר' נח קליין.
מששמע ר' נח את סיפור המעשה, הודיע כי הוא אישית יוצא מיד להמתין להם בכניסה לעיר צפת.
במהלך חילופי הדברים, הודיע לפתע אבי הילד כי בנו התחיל 'לגלגל עיניים'.
אלעזר, שהבין את חומרת המצב, הורה לאב להתקשר מיידית למוקד מד"א ולדווח להם בפרוטרוט על אשר אירע ובאשר למצבו של הילד.
מוקד מד"א אזור ירדן מיהר לשגר צוות נט"ן למקרה זה, ואילו ר' נח קליין הודיע לאלעזר כי הוא יוודא יציאת מתנדבים לקריאה – במידה ויוכלו לתת מענה לפני הנט"ן, וכמו"כ הוא ידאג כי מישהו מוכר ימתין לו בביה"ח "זיו" בצפת לסייע בכל מה שניתן.
- - -
"שמעתי עליך רבות", אמר אלעזר לר' נח, "עכשיו גם הייתי מעורב באופן מעשי ואני מרגיש את זה מקרוב".
"זה בסדר גמור. בשורות טובות. ד"ש לחבר'ה", מיהר ר' נח לסיים את השיחה בכדי שיוכל לעזור לאותה משפחה במה שניתן.
 |
|
|