בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

תודה לעזריאל גרוס ולקצנלבוגן

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-25/9/2005 22:37 לינק ישיר 
תודה לעזריאל גרוס ולקצנלבוגן

היום חילקו בפ"ת וגם אצלינו באלעד ערכות (כויות)ברנשילד
תודה לכל העוזרים עזריאל .וקצלנלבוגן.אלי פכטר
.מוטי פורייס המנהל הגדול.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-25/9/2005 22:43 לינק ישיר 

שכחתי למסור תודה בשם כולם להנהלת הצלה גוש-דן.
עד היום ראינו כמה שזה חשוב שהיה הרבה מיקרים של כויות והערכה היחידה שהיה אצל ידידי ר'יעקב זיידה זה מה שהציל.
הכל היה בזכותם.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > תודה לעזריאל גרוס ולקצנלבוגן
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext