בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

היום שיעורו של הרב שטרן ל "הצלה גוש-דן".

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-26/9/2005 12:37 לינק ישיר 
היום שיעורו של הרב שטרן ל "הצלה גוש-דן".

היום בשעה 21:00 בערב יתכנסו חברי הצלה גוש-דן, לקראת שיעורו של הרב שמואל אליעזר שטרן שליט"א,

השיעור יתקיים בבית החבר "דוד סנדרס" מימון 36 ב"ב.

חברי הצלה גוש-דן הינכם מוזמנים.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/9/2005 13:06 לינק ישיר 

דוד. יש כיבוד????



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/9/2005 18:33 לינק ישיר 


דן 388!!!

ברכות לרגל...

- - -

"אשריך שנתפסת על דברי תורה"...

נחמד לראות שפתחת את הניק החדש שלך בהודעה על שיעורו ההלכתי של הרב שטרן שליט"א.

עלה והצלח!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/9/2005 10:46 לינק ישיר 

מצורף קובץ

Hazala101 - תודה על הברכות המהודדות והחמות.

ו.. לתמונות:



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/9/2005 10:46 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/9/2005 10:47 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/9/2005 10:47 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/9/2005 10:47 לינק ישיר 

מצורף קובץ

..



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/9/2005 10:48 לינק ישיר 

מצורף קובץ

..



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/9/2005 10:48 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/9/2005 10:48 לינק ישיר 

מצורף קובץ

..



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/9/2005 01:38 לינק ישיר 

האירוח היה נפלא, האוירה היתה נעימה מאד, המארח עשה כפי יכולתו, ואף מעבר לזה, אבל.....זה לא כ"כ מתאים לימי הסליחות, סלח נא.......



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/9/2005 08:30 לינק ישיר 

מוקאסד ? ? ? ?

אתה שפוי ??? מה הגישה הרעה הזו ? ?? אה ???

אין זמן מתאים יותר לפני הימים הנוראים ימי הרחמים והסליחות, לעשות חושבים, לעצור לשניה להתאסף ללבן נושאים וקושיות בהלכה.

פגישה חשובה כזו, בשיעורו של הרב עת אשר העלו חברי ההצלה את שאלותיהם ההלכתיות בכל נושא הצלת החיים ובפרט בנושאי השבת, וכתוצאה מכך הוגדרו מחדש תקנות על מנת לשמור יותר ויותר על ציביונה של השבת, תוך כדי שיפור הגשת העזרה הראשונה.

עלזה תקרא "אבל.....זה לא כ"כ מתאים לימי הסליחות, סלח נא......."
האם לזה תקרא כינוס שאינו מתאים לימי הרחמים ? ? ?

ההיפך זה הזמן לעשות חשבון נפש, לשפר את המעשים וכו' (כן וגם אתה מוזמן ערב יום הקדוש לבקש מחילתך..)



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/10/2005 00:23 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.....



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/10/2005 00:23 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.......



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/10/2005 00:24 לינק ישיר 

מצורף קובץ

....



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > היום שיעורו של הרב שטרן ל "הצלה גוש-דן".
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
1 2 לדף הבא סך הכל 2 דפים.

bholext