בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

שלום לכולם ושנה טובה

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-6/10/2005 14:53 לינק ישיר 
שלום לכולם ושנה טובה

שלום שלום לכל הצלה בני ברק שיהיה לנו שנה של שמחות בריאות ועושר
למה חברי הצלה בהרים השונים שלשעבר היו בהצלה בני ברק לי יכולים לקבל צריבה למירס [לקבוצתי ] חבל אנו כבר לא מרגישים קשר אליכם וחבל . שמעתי שהצלה ירקון רוצה לנתק לבני ברק את הקבוצתי שלהם בגלל שאתם לא מעונינים לחבר אותם לקבוצתי שלכם וחבל תחשבו על זה טוב טוב אשמח לקבל תשובת הדובר

תוקן על ידי - פארמדיק101 - 06/10/2005 14:53:06



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/10/2005 16:06 לינק ישיר 

אצלינו באלעד יודעים הפוך!!!!!!!!!
ירקון 221 יש לו מירס מהם בגלל שנמצא ברוב היום ברמת-גן
ירקון 245 """"""""""""""""""""""""""""""""""""רמת השרון
ירקון 217 """"""""""""""""""""""""""""""""""""בבני ברק
ירקון 213 """""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
ירקון 211""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
יוחנן וויס"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
עד כאן אני יודע ....יותר מזה לא ביררתי.....



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > שלום לכולם ושנה טובה
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext