בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

'רביעייה' על גשר "קוקה קולה"...

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-14/11/2005 00:55 לינק ישיר 
'רביעייה' על גשר "קוקה קולה"...
מצורף קובץ


רכב פרטי מסוג מאזדה שנסע על גשר "קוקה קולה" לכיוון ב"ב, איבד לפתע את בלמיו.

תוך כדי נסיון בלימה והשתלטות על הרכב, עלה הנ"ל (1) על אי התנועה כשהוא מתחכך מימין באמבולנס "עזרא למרפא" (2), המשיך ופגע ברכב פרטי מסוג טויוטה (3), אותה העיף על מונית פולקסווגן (4), וכך נבלם.

מתנדבי מד"א "הצלה גוש-דן" שלמה גרוסברגר (שהיה במקום), אהרן קליין, יוסף פרידמן (ג'וניור) ואליהו לוינשטיין ערכו סבב בין כל המעורבים בתאונה, לאחריו פונה רק נהג הטיוטה במצב קל ע"י הנהג רובי מוצפי לביה"ח "שיבא" בתל-השומר

_______________
אין להעתיק את התמונות ללא אישור בכתב




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/11/2005 00:56 לינק ישיר 

מצורף קובץ

;



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/11/2005 00:56 לינק ישיר 

מצורף קובץ

;



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/11/2005 00:56 לינק ישיר 

מצורף קובץ

;



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/11/2005 00:57 לינק ישיר 

מצורף קובץ

;



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/11/2005 00:57 לינק ישיר 

מצורף קובץ

;



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/11/2005 00:57 לינק ישיר 

מצורף קובץ

;



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/11/2005 00:58 לינק ישיר 

מצורף קובץ

;



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > 'רביעייה' על גשר "קוקה קולה"...
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext