חזרה להכרה היום אחר החייאה מוצלחת אמש
בת 90 מב"ב חזרה היום להכרה מלאה, אחר שאמש ביצעו עליה מתנדבי מד"א "הצלה גוש-דן" החייאה מוצלחת.
- - -
תחילתו של הסיפור, הוא אמש בשעה 01.00 אחר חצות, כשבני משפחה של אשה כבת 90 מרח' דסלר בב"ב, שמו לב כי היא אינה חשה בטוב ומיהרו להזעיק את רופאה האישי.
במהלך הביקור של אותו רופא, המשמש כמנהל מח' פנימית ג' בביה"ח "שיבא" בתה"ש, איבדה החולה דופק ונשימה.
כונני מד"א "הצלה גוש-דן" אשר שלומוביץ, יעקב יוזשעף ואליהו לוינשטיין שהוזעקו למקום, החלו בפעולות החייאה נמרצות, כשבמקביל, החל הרופא לתת לה תרופות החייאה.
צוות נט"ן ר"ג שכלל את הפאראדמדיק יואב גטר, הפאראמדיק שימי גוילי וד"ר לוין, המשיכו בפעולות ההחייאה המתקדמות.
לאחר פרק זמן הוכתרו פעולות ההחייאה בהצלחה ב"ה ולחולה חזר דופק.
החולה פונתה במצב יציב לביה"ח "שיבא" בתל-השומר.
- - -
עם סיום ההחייאה המוצלחת ב"ה, החלו המתנדבים לארגן את ציוד ההחייאה שברשותם לתקינות מיידית.
לפתע, התפרצה קריאת התפעלות מפיו של אשר שלומוביץ - - -
לשאלת החברים: "מה קרה?"
ענה שלומוביץ: "מכשיר ה'לייפ-פאק' (למתן שוק חשמלי) שהיה מחובר לאשה בזמן ההחייאה, נתרם על-ידה, לעילוי נשמת בעלה המנוח ז"ל!..."
ויהי לפלא...
- - -
היום בצהריים התקשר בנה של אותה אשה למנכ"ל הארגון הרב אשר שלומוביץ ואמר לו:
"אני שמח לבשר לך כי אמי תחי' חזרה להכרה ב"ה ורוצה להודות לכם על כל מה שעשיתם"...
- - -
איך אמרו חכמינו זכרונם לברכה: "כל מה שאדם עושה, לעצמו הוא עושה"...
 |
|
|