| נשלח ב-20/11/2005 18:41 |
|
| |
בן 3 נפגע קשה בנפילה מגובה בב"ב
ילד כבן 3 נפגע באורח בינוני עד קשה אחר נפילה מגובה של כ-2 קומות ברח' מהרש"ל בבני-ברק.
הסיפור אירע היום בשעות אחה"צ. הילד שככה"נ טיפס על המעקה של חדר המדרגות בבנין בו הוא מתגורר, מעד לפתע ונפל מגובה של כ-2 קומות כשהוא נבלם ונחבט במדרגות המוליכות למקלט.
מתנדבי מד"א "הצלה גוש-דן" אמיתי מושקט, אברהם גוטסמן ומרדכי ליברמן הגיעו במהירות למקום והחלו להגיש סיוע רפואי ראשוני לילד שנחבל בראשו.
פאראמדיק "הצלה גוש-דן" צבי עקשטיין שהגיע בניידת טיפול נמרץ של מד"א יחד עם הפאראמדיק עידו גרובר והמתנדבים משה בן-אלעזר ומוטי שטרן, פינה את הילד במצב בינוני עד קשה לביה"ח.
תוקן על ידי - הצלה_דן - 21/11/2005 17:51:55
תוקן על ידי - הצלה_דן - 23/11/2005 19:59:15
|
|
|
|
| נשלח ב-21/11/2005 00:31 |
|
| |
חזרתי!
הילד סובל מקרע בריאה, והCT ראש יצא תקין
;)
|
|
|
|
|
| נשלח ב-21/11/2005 17:55 |
|
| |
אספירין?!
אוה, ברוך הבא!
שמחים לשוב ולראותך עמנו...
- - -
אגב, זה נראה שיש לך מקורות טובים.
יצויין, כי המתנדב אמיתי מושקט נסע עוד אמש לבקר את הילד בביה"ח "שניידר", הרגיע את בני משפחתו, הבהיר להם את גודל הנס שאירע להם לאחר נפילה מוגבה רב שכזה ואיחל החלמה מהירה.
|
|
|
|
| נשלח ב-21/11/2005 22:33 |
|
| |
גם אנחנו (צוות אט"ן) ביקרנו את הילד לאחר כמה שעות
(זה בערך מה שקרה לו..)
;)
תוקן על ידי - אספירין101 - 21/11/2005 22:33:35
|
|
|
|
| נשלח ב-22/11/2005 17:39 |
|
| |
מה מקורות טובים??
הוא היה בצוות אט"ן עם גרובר ואקשטיין!
|
|
|
|
| נשלח ב-23/11/2005 20:00 |
|
| |
אתמול בשעות הערב, קיבל המתנדב אמיתי מושקט טלפון נרגש מאביו של הילד - - -
"הרב מושקט", אמר האב, "אני רוצה לבשר לך שבסייעתא דשמיא כבר שבנו הביתה עם בננו שיחי', ללא כל פגיעה רצינית ב"ה, למעט מס' שריטות בפנים. אני חייב להודות לכם על כל מה שעשיתם עמנו, אין מילים בפי", אמר האב בקול נרגש.
"ברוך ה'", ענה אמיתי, "גם אני שמח מאד לשמוע את הבשורה המשמחת, ושה' יעזור שתמיד תוכל לבשר רק בשורות טובות".
"אמן!", ענה האב והוסיף: "אני חייב לומר לך משהו נוסף. הביקור שלך אצלנו בבית החולים באותו ערב, נתן לנו המון עידוד וכח. היה הבדל של שני עולמות בהרגשה שלנו לפני שהגעת ואחרי הדברים שאמרת לנו ובכך הרגעת אותנו. רק בורא עולם יכול לשלם לך על כך"...
"תודה ובשורות טובות"...
- - -
אספירין?!
היית בצוות?
קבל תיקון ועריכה בשמות צוות האט"ן...
|
|
|
|
|