בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

האם נכון הדבר???

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-23/11/2005 18:31 לינק ישיר 
האם נכון הדבר???

האם נכון הדבר שבשעה טובה הצלה גוש דן פותחים חדר דוברות במשרדים ?? אם כן , מי ינהל אותו / מיהו הדובר?? ומה זה אומר חדר דוברות ?



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/11/2005 22:06 לינק ישיר 

כן. נכון הדבר. מה שנעשה עד היום באופן פרטיזני ולא מסודר יעשה בצורה מסודרת יותר.

כלפי הציבור: האתר, הדיברור וכל השאר, לא יהיו שינויים. ההבדל הוא מהפן המשרדי.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > האם נכון הדבר???
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext