עכשיו: התרמת דם המונית ב'בית הצלה' בב"ב
בשעות אלו (17.00-23.00) מתקיימת התרמת דם המונית ע"י מתנדבי "הצלה גוש-דן".
ההתרמה מתקיימת באולם ההרצאות של "בית הצלה" ברח' רבי עקיבא 106 בבני-ברק.
ההתרמה נערכת לאור פניית בנק הדם הארצי של מד"א, בעקבות המחסור החמור במנות דם.
עובדי בנק הדם של מד"א הגיעו למקום בצוות מתוגבר ובמס' רב של מיטות התרמה, ויחד עם מתנדבי "הצלה גוש-דן" מבצעים הם את ההתרמה שנועדה להציל את חייהם של חולים ונפגעים רבים.
עד כה נמסר על הענות רבה של ציבור תושבי העיר, שנענו ובאו לתרום מעצמם למען זולתם.
|
|