בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

גבעתיים: ת.ד. רוכב אופנוע פצ' קשה

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-1/12/2005 09:28 לינק ישיר 
גבעתיים: ת.ד. רוכב אופנוע פצ' קשה
מצורף קובץ

ככה התקבל הדווח על הת.ד. ברחוב בן גוריון הגבעתיים.

המתנדבים: ישראל הרשטיק יחד עם החובש [הכמעט] בכיר משה גרוחובסקי טיפלו בנפגע רוכב אופנוע עד לבא הנט"ן {דן 18} בפיקודו של הפרמדיק צורף שפינה אותו במצב בינוני לביה"ח "תל השומר".



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/12/2005 09:29 לינק ישיר 

מצורף קובץ

2



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/12/2005 09:29 לינק ישיר 

מצורף קובץ

3



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/12/2005 09:33 לינק ישיר 

אין רשות להוריד את הסמלים מהתמונות ו/או לעשות בהם שימוש ללא אישור בכתב מבית "הצלה גוש-דן"

כל הזכויות שמרות ל"הצלה גוש-דן" ע"ר.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/12/2005 11:21 לינק ישיר 

מצורף קובץ

4



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/12/2005 11:22 לינק ישיר 

מצורף קובץ

5



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/12/2005 11:22 לינק ישיר 

מצורף קובץ

6



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/12/2005 11:23 לינק ישיר 

מצורף קובץ

7



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > גבעתיים: ת.ד. רוכב אופנוע פצ' קשה
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext