הלילה הגיע ביפר עם הודעה על חולה אונקולוגי עם כאבים עזים ש"נפל מעל הרצפה"
הוא נפל מעל הרצפה......
רפואה שלימה...
נשלח ב-5/12/2005 16:00
מר חולה_מדא.
אין זה מכובד וראוי לזלזל בטעות של אחר.
לא מדובר כאן בטעות פאטלית. לא מדובר כאן בטעות במזיד. ס"ה טעות בתום לב ובשגגה שיצאה תחת קולמוסו של מוקדן עייף בשעת ליל מאוחרת שספק האם אי מי שם את ליבו לכך לולי זילזולך המופגן והמביש.