בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

קטטה וחוסר הכרה ברחוב ז'בוטינסקי ב"ב

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-9/12/2005 02:07 לינק ישיר 
קטטה וחוסר הכרה ברחוב ז'בוטינסקי ב"ב

לפני כחצי שעה התקבלה קריאה על אלימות/קטטה ברחוב ז'בוטינסקי 156 בבני ברק.

כוחות הצלה גוש דן שהגיעו למקום טיפלו בכבן 20 שנפגע ממוט ברזל בראש וחתך בכתף, מחוסר הכרה.

הרקע למהומה ולקטטה ......... לא בפורום זה.

היו במקום: יוסי רוטר, אלעזר קליין, צבי רודיך, משה רוזנפלד, אלי לוינשטיין, איציק וינברגר, לואיס ודוד בן שמואל. וסליחה עם פיספסתי מישהו.

ולתמונות.... חדר פיקוד בבקשה.

תוקן על ידי - חושב_בכיר - 09/12/2005 2:22:11



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-10/12/2005 21:44 לינק ישיר 

מצורף קובץ

הרקע?!

"מחלוקת בפרק האיש מקדש.."



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/12/2005 21:46 לינק ישיר 

מצורף קובץ

....



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/12/2005 21:46 לינק ישיר 

מצורף קובץ

......



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/12/2005 21:46 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.......



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/12/2005 21:46 לינק ישיר 

מצורף קובץ

........



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/12/2005 21:48 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.....



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/12/2005 21:48 לינק ישיר 

מצורף קובץ

......



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/12/2005 21:49 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.......



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/12/2005 21:51 לינק ישיר 

מצורף קובץ

......



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/12/2005 21:53 לינק ישיר 

חושב בכיר... שכחת את... אבי וישראל הרשטיק ונועם.


אין להוריד את הכיתוב מהתמונות ללא אישור בכתב מ"הצלה גוש דן" ע"ר



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/12/2005 01:34 לינק ישיר 

למה היה במקום יותר מ2 אנשיי הצלה? למה צריך 2000 אנשיים זה רק מפריה לצוות של מד"א (אמבולנס שמגיה לפינוי



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/12/2005 02:24 לינק ישיר 

ביגלל שקולם כשוו שאם החי כרווים ואם יחולים לעגיא אחי מער. ומטי שאם קבר איגאו אם נישרו לתפל.

בתח רק אתא היבנט, אז ניטן לקולם תירגום.

בגלל שכולם חשבו שהם הכי קרובים והם יכולים להגיע הכי מהר. ומתי שהם כבר הגיעו הם נשארו לטפל.

בטח רק אתה הבנת, אז ניתן לכולם תרגום.

וטיפ אחרון. תתחיל לדברליץ. קורס בסיסי בעברית לא יזיק!!

וודאי לפני שאתה מעיר הערות לאחרים..........



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-13/12/2005 00:18 לינק ישיר 




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-13/12/2005 18:30 לינק ישיר 

הנ"ל נפטר מפצעיו בבית החולים תל-השומר
שמו הותר לפירסום נוהי שלומי יליד שנת 88 תושב מודיעין.
לאביו יש חנות בסמוך.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/12/2005 02:45 לינק ישיר 

א. ברוך דיין האמת.

ב. קיבלתי ביקורת על כך שפגעתי (אולי,כנראה,) ב- hezi103101 על כתיבתו.
ובכן. הזילזול נעשה כיון שבשתי האשכולות שהוא השתתף בהם לאחרונה הוא הטיל סתם רפש בחברי הצלה. במקרה של ז'בוטינסקי (אשכול זה) על מס' החברים שהגיעו וע"כ שזה הפריע לצוות מד"א דבר שלאחר בירור מול הצוות התברר כקישקוש. ובאשכול על התאונה בהרוא"ה/ירושלים על הדיווח כן נט"ן לא אט"ן וכו'. אינני מכיר את הכותב ואין לי שום סיבה לפגוע בו אישית. אך הפריע לי שהבחור 'סתם' כתב דברים שאינם נכונים.

אך כדי שלא להשאיר טעם לפגם ובכדי שלא להשאיר את הבחור מבוייש (כנראה) ובכדי שלא יעלה על דעתו של מישהו כי יש לי כוונת זדון אישית נגדו הריני להתנצל בפניו ולבקש ממנו בפני כל הגולשים "ס ל י ח ה".

להבא אשתדל לגלות יותר רגישות. ואם בורח לי המילים ופיספסתי, על תהססו להיכנס בי ולנזוף בי.

"אנטי_תזה"



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > קטטה וחוסר הכרה ברחוב ז'בוטינסקי ב"ב
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
1 2 לדף הבא סך הכל 2 דפים.

bholext