בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

תופרים משרה חדשה באזור דן.

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-14/12/2005 01:04 לינק ישיר 
תופרים משרה חדשה באזור דן.

שימו לב.

לאזור דן יש מנהל אזור. נכון הוא עסוק מאוד כי הוא גם מנהל אזור שרון וביחד נקרא "מנהל אזור חוף"

למנהל האיזור יש סגן וממלא מקום בתל אביב מר אבי פיין.

למנהל האיזור יש שני סגנים בחצי משרה. אחד ידידינו אפי מהמוקד בתל אביב. וידידינו מיקי סגל ברמת גן.

ועכשיו השמועות מספרות על סגן חדש "אלון קוטלר".

ההירארכיה תהיה (אם הבנתי נכון...)

יוסי כהן - אבי פיין - אלון קוטלר - אפי - מיקי.

וואו, כמה אנשים כדי להיות סגנים לאדם אחד. וואו.

ומבקר המדינה - מי סופר אותו........

ואם המידע הזה לא מספק אתכם,

התל-אביבים שלחו מכתב נגד המינוי החדש וכתבו אותו בשם הרמת-גנים... הרמת-גנים שלחו מכתב בעד המינוי החדש. ונכתב בשם...

בקיצור מעניין.

WITTI. עכשיו תתחיל להגיד ש.. א. זה לא נכון. ב. הוצא מהקשרו. ג. החרדים יותר דפוקים. ד. אז מה. ה. אלון הוא בחור טוב שתורם....... ו. יש הרבה עבודה. ז. את ז. אני משאיר לך..........



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/12/2005 12:59 לינק ישיר 

איני מתערב בשיקולי ההנהלה וכל מינוי שיחליטו עליו מקובל עלי. ואתה בתור מתנדב בטח שלא צריך להתערב בעיניינים אלו.

ו... החרדים דפוקים!




תוקן על ידי - witty - 14/12/2005 13:18:34



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-14/12/2005 17:28 לינק ישיר 

במחילה מטובך, מה זה קשור לחרדים????????????????



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-14/12/2005 23:39 לינק ישיר 

זה הציניות שלי לאנטי תזה



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-16/12/2005 03:03 לינק ישיר 

זה ציניות ?????????????

זה תסכול כשאין מה לענות!!!!!!!!!

לא נורא, אולי אם יהיה לך אח שעובד במד"א תקבל גם אתה קידום בלי קשר לכישורים והיכולות שלך... במיוחד אם אתה לא 'חבר מרכז' במפלגה שיצרה את המושחתים של קדימה!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/12/2005 04:28 לינק ישיר 

איני מתערב בשיקולי ההנהלה וכל מינוי שיחליטו עליו מקובל עלי. ואתה בתור מתנדב בטח שלא צריך להתערב בעיניינים אלו.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-18/12/2005 01:39 לינק ישיר 

ויטי החמוד.

הערת אגב. כן, גם למתנדבים יש מקום להביע דיעה על ההנהלה כיון שההנהלה אמורה להיות קשורה גם אליהם/עליהם.

אמנם, לא יקשיבו לנו, לא יתייחסו אלינו, אבל לפחות להביע דעתינו זו זכות אלמנטרית במדינה שמספרת שהיא דמוקרטית.

נ.ב. אלון קוטלר פעם (כשהיה ברמת גן) הוא היה בחור 10! היום אני לא יודע. מקווה שהוא עדיין כזה.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > תופרים משרה חדשה באזור דן.
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext