בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

בבוקר ובערב: החלקה והתהפכות בכביש 4

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-14/12/2005 17:39 לינק ישיר 
בבוקר ובערב: החלקה והתהפכות בכביש 4


בבוקר: ההחלקה...

היום בשעות הבוקר התקבלה הודעה על אופנוען שהחליק בכביש מס' 4 (גהה), בין מחלף "קוקה קולה" לתחנת הדלק "אורלי".

התברר, כי הנ"ל החליק על כתם שמן שהיה בכביש, נזרק על מעקה הבטיחות, כשהוא נגרר מטרים נוספים, עד לעצירה מוחלטת.

מתנדב מד"א "הצלה גוש-דן" צבי רודיך שהגיע למקום מספר, כי די היה להעיף מבט על המרחק הרב שהיה בין כתם השמן לבין האופנוע, הרדיוס הרחב בו היו פזורים חלקי האופנוע, המרחק בין האופנוע לבין המקום בו היה שרוע הפצוע והעובדה כי האופנוע עצמו יצא ככל הנראה מכלל שימוש – דברים שהעידו על מכניזם קשה של התאונה.

הוא החל להעניק טיפול רפואי ראשוני לפצוע שפונה לאחמ"כ במצב בינוני ע"י אמבולנס רגיל עם הפאראמדיק הלל הניג, לביה"ח "שיבא" בתל-השומר.

- - -

בערב: ההתהפכות...

בשעות הערב נמסר על התהפכות רכב בכביש מס' 4 (גהה), לפני מחלף אלוף שדה לכיוון צפון, בכביש השירות.

מתנדב מד"א "הצלה גוש-דן" אהרן קליין שהגיע במהירות למקום דיווח, כי היה זה רכב שהתהפך על צידו. הנהג חילץ את עצמו בכוחות עצמו והוא פונה במצב קל לביה"ח "שיבא" בתל-השומר.





דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > בבוקר ובערב: החלקה והתהפכות בכביש 4
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext