כך מספרים לי. תאונה קשה. שלושה פצועים קשה, אחת קל ??
יצאו לשם הבני-ברקים טיפלו, פינו, צילמו ??????
פרטים בבקשה ממי שיודע.. ותמונות למי שיש.
אגב, לאחת הפצועות כמה מחלות מדבקות ???
נשלח ב-16/12/2005 15:03
ההודעה שהתקבלה אצלינו במוקד זה עשן שיוצא מרכב שלאחר תאונה יצאנו צוות אחד בהראה המוקדן מדיווח שמדובר בלכוד בנתיים יצא צוות חילוץ מהתחנה אנחנו מגיעים מדובר בתאונה חזיתית אין לכודים יש פצועים צריך לנקות את הכביש משמן דלק. שתיהיה שבת שקטה ובלי הרבה מדי ארועים
נ.ב אני לא ראיתי שמשהו מחברי הצלה צילם למרות שבאו לפחות איזה 6 כונני ועשו עבודה מעולה ואפילו איזה כונן הצלה ביקש ממני מים לנקות את הידיים מהטלק שלא הלכלך לא את הבגדים