בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

"הצלה גוש-דן" מטפלים באמצעי מניעה...

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-18/12/2005 13:15 לינק ישיר 
"הצלה גוש-דן" מטפלים באמצעי מניעה...
מצורף קובץ


כן, וגם זה בתחום השיפוט של מתנדבי "הצלה גוש-דן".

טיפול מונע, זהו כידוע אחד הכללים הבסיסיים ברפואה המתקדמת של ימינו.

מתנדב "הצלה גוש-דן" אמיתי מושקט הגיע מיד בצאת השבת אל מוקד השבת של "הצלה גוש-דן" ועיריית בני-ברק, בכדי להשיב את הביפר והמירס.

לפתע הבחין במהמורה שאירעה בכביש שברח' נפחא בעקבות מי הגשמים.

אמיתי לא היסס לרגע. הוא לא חס על זמנו, אלא נעמד בסמוך למהמורה והחל מזהיר את הנהגים בפרט רוכבי האופנוע שביניהם
מהמהמורה החמורה.




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/12/2005 22:20 לינק ישיר 

חכמים הזהרו בדבריכם ....

אולי שווה לשנות את לשון הניק

והמבין יבין....



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-19/12/2005 18:40 לינק ישיר 


אדוני, השאלה היא איך אתה מפרש זאת.

זה כמו שתגיד שהמילה "חבל על הזמן" זה תמיד סלנג. וזה לא נכון. כי לפעמים מתכוונים למשמעות האמיתית של המילה שפשוט חבל על הזמן.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/12/2005 22:15 לינק ישיר 

כמו על הפנים שאלה איך מפרשים

אבל יש אנשים שגולשים באתר שהם לא מהזרם החרדי וזה מה ששאלו אותי עד שהבנתי במה מדובר וידעתי לתת תשובה



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-20/12/2005 00:58 לינק ישיר 

יהושע, מה לך ולאנשים שאינם חרדיים???



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-21/12/2005 20:08 לינק ישיר 

נו זו שאלה ?

אפשר לחשוב שבמד"א אתה לא נפגש כלל וכלל בחילונים מה לעשות אני פוגש גם וגם דהינו גם במשטרה



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > "הצלה גוש-דן" מטפלים באמצעי מניעה...
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext