בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

ת. ד. קשה משאית ואופנוען - פגע וברח...

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-18/12/2005 13:23 לינק ישיר 
ת. ד. קשה משאית ואופנוען - פגע וברח...


תאונת דרכים קשה אירעה היום, בכביש מס' 4 (גהה) בירידה לכיוון ז'בוטינסקי ב"ב.

משאית פגעה ברוכב אופנוע ונמלטה מהמקום.

מתנדב מד"א "הצלה גוש-דן" אשר שלומוביץ שהגיע במהירות למקום, דיווח למוקד מד"א ירקון על המיקום המדוייק של התאונה הוהחל במתן סיוע רפואי ראשוני לנפגע.

צוות אט"ן קיראון שהגיע למקום, פינה אותו במצב אנוש עם פגיעת ראש וחזה לחדר הטראומה בביה"ח "בילינסון" בפ"ת.



תמונות - בהמשך...




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/12/2005 21:25 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/12/2005 21:25 לינק ישיר 

מצורף קובץ

..........



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/12/2005 21:26 לינק ישיר 

מצורף קובץ

........



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/12/2005 21:26 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.........



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/12/2005 21:30 לינק ישיר 

מצורף קובץ

........



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/12/2005 21:32 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.........



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ת. ד. קשה משאית ואופנוען - פגע וברח...
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext