בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

ת.ד. בטיפול הצלה אשדוד

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-18/12/2005 16:59 לינק ישיר 
ת.ד. בטיפול הצלה אשדוד

ביממה אחרונה טפלו חברי הצלה אשדוד\נחל שורק
ב2 ת.ד. של מינבוסים
אחד במוצ"שק מינבוס התהפך לתעלה כ200 מטר מהכניסה
למושב יסודות מד"א הכריז הר"ן אך למרבה המזל
פונה מהמקום 1 קל לקפלן והשאר יצאו ללא פגע
והיום בשעות הצהרים התהפך מינבוס במחלף אשדוד
כ-7 פצועים קל פונו לביה"ח
תמונות בהמשך

תוקן על ידי - מתנד_ב - 18/12/2005 16:58:35



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/12/2005 17:09 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אין רשות להוריד או להעתיק את התמונות



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/12/2005 17:10 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אין רשות להורי או להעתיק את התמונות



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/12/2005 17:11 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אין רשות להורי או להעתיק את התמונות



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/12/2005 17:22 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אין רשות להורי או להעתיק את התמונות



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/12/2005 17:27 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אין רשות להורי או להעתיק את התמונות



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/12/2005 17:28 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אין רשות להורי או להעתיק את התמונות



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/12/2005 17:29 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אין רשות להורי או להעתיק את התמונות



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/12/2005 17:30 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אין רשות להורי או להעתיק את התמונות



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/12/2005 23:40 לינק ישיר 

יוסי ויסנשטרן מנכ"ל "הצלה אשדוד" שימש כפיקוד 10 יש לציין את הדיווחים המקצועים ברשת המירס של "הצלה אשדוד"



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/12/2005 09:41 לינק ישיר 

"הצלה אשדוד" עבודה נהדרת!! קבלו



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/12/2005 18:42 לינק ישיר 


תמונות נפלאות של עבודה מקצועית!

יוסי והצוות...

חן חן.




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ת.ד. בטיפול הצלה אשדוד
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext