בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

"הצלה אשדוד" כביש 4

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-18/12/2005 23:38 לינק ישיר 
"הצלה אשדוד" כביש 4
מצורף קובץ

מתנדבי הצלה אשדוד מצוות בני דרום טיפלו היום בתאונת דרכים עם 11 נפגעים במצב קל . מצו"ב תמונות באדיבות "דוברות-הצלה אשדוד" בני ברקים תנו מחמאות למבצע החילוץ.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/12/2005 01:56 לינק ישיר 

וואו. וואו, ושוב וואו.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-19/12/2005 09:46 לינק ישיר 



תן עוד כמה תמונות...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/12/2005 10:43 לינק ישיר 

מצורף קובץ

בבקשה הנה עוד תמונה באדיבות "דוברות-הצלה אשדוד"



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > "הצלה אשדוד" כביש 4
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext