| נשלח ב-19/12/2005 09:45 |
|
| |
אהבתי.
|
|
|
|
| נשלח ב-19/12/2005 18:45 |
|
| |
נהדר ומרתק!
- - -
אגב, בלי לפגוע, זה גם חלק מה'אנטי_תזה', להביא משהו שונה ולא שגרתי?...
לא נורא. אל תיקח זאת אישית.
זו יוזמה יפה ומרעננת.
תמשיך כך (בין היתר...)
|
|
|
|
| נשלח ב-19/12/2005 22:17 |
|
| |
מדהים
|
|
|
|
| נשלח ב-20/12/2005 01:08 |
|
| |
לולא ראיתי, לא האמנתי...
|
|
|
|
| נשלח ב-28/12/2005 17:35 |
|
| |
מדהים. משהו משהו. שווה 9 דקות, ואפי' יותר.
תביא עוד דברים.
|
|
|
|
|