בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

טיול לאילת - מי שמע???

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-22/12/2005 15:27 לינק ישיר 
טיול לאילת - מי שמע???
מצורף קובץ

עדשת המצלמה קולטת לעיתים תמונות שעלינו לשפשף את עיננו כדי לחזות במציאות נעלמת.

האם ידוע לעוד מישהו פרטים נוספים על הטיול שנערך לחברי הצלה גוש דן באילת? האם הוא בכלל נערך?

אלו התמונות שהותרו לפרסום



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-22/12/2005 15:28 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-22/12/2005 15:29 לינק ישיר 

מצורף קובץ

הספן בספינת הטיולים



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-22/12/2005 15:29 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-23/12/2005 01:11 לינק ישיר 

למען הסר ספק ולמען הסר לזות שפתיים.

א. לא היה טיול מטעם ארגון "הצלה גוש-דן", ובודאי לא לאילת.

ב. כנ"ל לא היה טיול מטעם מד"א. ובוודאי לא למתנדבים.

ג. * הטיול נערך ע"י אגודת "עזרה למרפא" לילדים חולי סרטן והתמונות הראשונות הן במצפה התת ימי והאחרות הן במהלך שיט.

* הצוות שנראה בתמונות הינו הצוות הטכני שהצטרף לטיול לעזרה.

* כפי שנמסר לנו, התמונות הם ברגעי המנוחה הבודדים שהיו לצוות, כאשר כל הזמן הם עבדו ללא לאות. וע"כ יבורכו.

יו"ר גדוד המתנדבים ר' חיים אדלהייט, היה בביקור/טיול אישי ללא קשר להנ"ל.

ד. מזל טוב לישראל גרוניך שהיום היה יום הולדתו. (הטיול מתנת יום הולדת!!!???...)


תוקן על ידי - דובר_הצלה - 23/12/2005 1:15:13



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-25/12/2005 08:59 לינק ישיר 

כן - גם אני אישית הייתי באחד מהשנים הקודמות בליווי רפואי לטיול באילת שנערך ע"י אגודת "עזרא למרפא" מידי שנה בשנה.

הטיול מיועד לילדים חולי CF ועוד.. ולצורך כך הדבר מצריך ליווי רפואי צמוד לחולים.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > טיול לאילת - מי שמע???
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext