למען הסר ספק ולמען הסר לזות שפתיים.
א. לא היה טיול מטעם ארגון "הצלה גוש-דן", ובודאי לא לאילת.
ב. כנ"ל לא היה טיול מטעם מד"א. ובוודאי לא למתנדבים.
ג. * הטיול נערך ע"י אגודת "עזרה למרפא" לילדים חולי סרטן והתמונות הראשונות הן במצפה התת ימי והאחרות הן במהלך שיט.
* הצוות שנראה בתמונות הינו הצוות הטכני שהצטרף לטיול לעזרה.
* כפי שנמסר לנו, התמונות הם ברגעי המנוחה הבודדים שהיו לצוות, כאשר כל הזמן הם עבדו ללא לאות. וע"כ יבורכו.
יו"ר גדוד המתנדבים ר' חיים אדלהייט, היה בביקור/טיול אישי ללא קשר להנ"ל.
ד. מזל טוב לישראל גרוניך שהיום היה יום הולדתו. (הטיול מתנת יום הולדת!!!???...)
תוקן על ידי - דובר_הצלה - 23/12/2005 1:15:13
|
|