בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

חובת לבישת אפוד זוהר, הנחיית קצב"ט מד"א.

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-26/12/2005 16:44 לינק ישיר 
חובת לבישת אפוד זוהר, הנחיית קצב"ט מד"א.
מצורף קובץ

לכל אלו ששואלים את עצמם אם אפוד מד"א הוא תקני מבחינת החוק, אז התשובה היא כן.
חנוכה שמח!



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/1/2006 00:16 לינק ישיר 

לתשומת לב. גם הנוסעים באמבולנסים, מחוייבים כאשר הם יורדים לטפל בת.ד. או במקרים בכביש, ללבוש אפוד. לא מספיק מדים או סווצ'ר.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > חובת לבישת אפוד זוהר, הנחיית קצב"ט מד"א.
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext