מסיבת חנוכה והשקת 4 אופנועים חדשים !
ביום שלישי התקיימה מסיבת חנוכה לכל מתנדבי ומוקירי "הצלה" באולמי הזית בבני ברק.
במסיבת החנוכה הושקו 4 אופנולנסים חדשים - לתיגבור איזורים שבהם היה צורך של ממש באופנוע לשירותי ההצלה, שנתרמו ע"י 2 נדיבי לב שפתחו את ליבם וכיסם להצלת חיים. - ישר כוחם!!
באירוע רב הרושם השתתפו בין היתר :
מנכ"ל מ.ד.א. מר אלי בין, מנהל איזור דן מר יוסי כהן, מנהל סניף ר"ג מר מיקי . רב הארגון הרב שמואל אליעזר שטרן שליט"א. אחראי לוגיסטיקה מר אילן מועלם ועוד. נציג מ.פ.ה. וחבר הצלה מר ישראל פישר. הרב יעקב אשר סגן ראש העיר, ועוד ועוד..
כמו"כ השתתפו מתנדבים מ:
בני ברק, רמת גן, גבעתיים, תל אביב, הרצליה, גבעת שמואל, קריית אונו, סביון, פתח תקווה, ראש העין, אלעד.
כמו"כ התקיימה במקום הגרלה על עשרות מוצרים שנתרמו לטובת מתנדבי הצלה, ומופע מרתק למתנדבים ומשפחותיהם.
ו...לתמונות :
תוקן על ידי - צוות_דרום - 29/12/2005 17:38:07
|
|