החייאה מוצלחת 1 - רח' חפץ חיים ב"ב
במוצא"ש התקבלה קריאה על חוסר הכרה ברחוב חפץ חיים בבני ברק.
כונני הצלה גוש-דן שחשו במהירות למקום דיווחו על חוסר הכרה ותחילת פעולות החייאה.
דופק אין, נשימות אין, מתחילים בעיסויים A.W וכו'.
צוות הנט"ן שהגיע למקום לאחר מס' דקות הצטרף להמשך הטיפול תוך כדי שיתוף פעולה מלא בין מתנדבי הצלה לצוות הבכיר, סבב ראשון שני ו.. יש דופק חלש. ממשיכים , ממתינים לבסוף הוחלט על פינוי, התארגנות מצד כל הסובבים ונסיעה מהירה תוך כדי איחולי החלמה מהירה.
- החייאה מוצלחת.
מתנדבי הצלה שהיו במקום:
ש. בוקשפן, יהודה איילבורן,משה לודמיר (עם הלייפאק .. כי אני עדיין לא קיבלתי .. ), הצטרפו לעזרה גם חיים פינקלשטיין והמנכ"ל אושי שלומוביץ.
צוות הנט"ן : בראשותו של האיש היקר : תומר גולן ! כן כן המרצה . . יואב , ודר' (לא זוכר את שמו).
|
|