בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

החייאה מוצלחת 1 - רח' חפץ חיים ב"ב

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-8/1/2006 11:56 לינק ישיר 
החייאה מוצלחת 1 - רח' חפץ חיים ב"ב

במוצא"ש התקבלה קריאה על חוסר הכרה ברחוב חפץ חיים בבני ברק.

כונני הצלה גוש-דן שחשו במהירות למקום דיווחו על חוסר הכרה ותחילת פעולות החייאה.

דופק אין, נשימות אין, מתחילים בעיסויים A.W וכו'.
צוות הנט"ן שהגיע למקום לאחר מס' דקות הצטרף להמשך הטיפול תוך כדי שיתוף פעולה מלא בין מתנדבי הצלה לצוות הבכיר, סבב ראשון שני ו.. יש דופק חלש. ממשיכים , ממתינים לבסוף הוחלט על פינוי, התארגנות מצד כל הסובבים ונסיעה מהירה תוך כדי איחולי החלמה מהירה.

- החייאה מוצלחת.

מתנדבי הצלה שהיו במקום:
ש. בוקשפן, יהודה איילבורן,משה לודמיר (עם הלייפאק .. כי אני עדיין לא קיבלתי .. ), הצטרפו לעזרה גם חיים פינקלשטיין והמנכ"ל אושי שלומוביץ.

צוות הנט"ן : בראשותו של האיש היקר : תומר גולן ! כן כן המרצה . . יואב , ודר' (לא זוכר את שמו).



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-8/1/2006 12:37 לינק ישיר 

אם אני לא טועה בשעה זו מכריז מכאל'ה על מועד ההלוויה.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > החייאה מוצלחת 1 - רח' חפץ חיים ב"ב
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext