.
מישהו מוכן להוסיף קצת פרטים? האם מדובר בסיפור ישן של אמבולנס בית שמש, או שזה סיפור חדש? חושב בכיר אתה גם בזק"א מה יש לך להוסיף.
מדובר באמבולנס של סניף בית שמש לפני כחצי שנה ויותר,,,,, בקיצור סיפור ישן,,,,,,,,,,,,