תאונת עבודה
היום בשעה 13:32 התקבלה קריאה ברשת המירס של "הצלה אשדוד" באזו"ת הדרומי במפעל יצהר לייצור שמן נקברו שני פועלים מתחת לפולי סויה מתנדבי "הצלה אשדוד" שהגיעו למקום גילו פועל אחד במצב אנוש ופועל שני במצב קל עד בינוני הם החלו בהחיאה מלאה כשבהמשך הצטרפו אליהם גם צוות מד"א שפינה אותו לביה"ח ברזילי עם דופק ועם נשימה כשנכנס הפצוע לחדר הסי טי התעורר לגמרי .
|