| נשלח ב-16/1/2006 22:47 |
|
| |
ת.ד. קשה עכשיו בקניון איילון
בדקות אלו מטפלים כונני "הצלה גוש דן" ברוכב אופנוע כבן 35 שנפגע ע"י רכב בכניסה לקניון איילון עם פגיעת ראש. מורדם ומונשם מפונה לאיכילוב.
במקום החברים: צביק'ה (הערשל) רודיך, אמיתי מוסקט, ליאור קורח, אבי הרשטיק שמעון אטינגר ועוד הרבה חברים טובים...
צוות אט"ן בני ברק, הפארמדיק (הגדול כולם) גיא ארזי. הנהג ידידינו רובי והמשתלמת אורית.
|
|
|
|
| נשלח ב-16/1/2006 23:05 |
|
| |
הנ"ל פונה לביה"ח איכילוב במצב קשה מאוד.
תמונות בהמשך...
|
|
|
|
| נשלח ב-17/1/2006 13:07 |
|
| |
אם מישהו רוצה עידכונים שוטפים עם תמונות , צריך דחוף לחדר דוברות שבבית הצלה מחשב עם אפשרות ל xp , אולי מישהו מכיר מישהו שיש לו מחשב שהוא לא צריך ומוכן לתרום אותו , אני מקוה שזה בסדר מצד ההנהלה של הצלה שפניתי בצורה הזאת לציבור .
|
|
|
|
| נשלח ב-17/1/2006 17:36 |
|
| |
הציבור מתבקש להעתיר בתפילות עבור רפואתו של הפצוע
ישראל בן מרסל
לרפואה שלמה והחלמה מהירה בתוך שאר כל חולי ישראל.
- - -
במהלך הלילה עבר הנ"ל ניתוח חירום מוצלח על איברי הבטן והוא סובל משברים בגולגולת.
בשורות טובות
|
|
|
|
| נשלח ב-18/1/2006 19:59 |
|
| |
למה רובי עם מסכה על הפנים..?
|
|
|
|
| נשלח ב-19/1/2006 11:34 |
|
| |
כשצריך לעשות טובוס לאדם שמדמם מחלל הפה ובכל נשימה משפריץ דם , צריך לשים מסיכה כדי להגן על הרקמות החשופות , (דהיינו פה ועניים) ולכן רובי עם מסיכה .
|
|
|
|
| נשלח ב-19/1/2006 20:18 |
|
| |
ומה היה הסיפור???.
|
|
|
|
| נשלח ב-21/1/2006 21:03 |
|
| |
רובי, אינטובציה?
גיא הפאראמדיק יצא להפסקת סיגריה????
|
|
|
|
|
| נשלח ב-22/1/2006 00:50 |
|
| |
כידוע רובי משתלם פראמדיק ולכן עשה אינטובציה...
|
|
|
|
|