בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

מזל"ט וכה לחי לידידינו "אבי סימוביץ"

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-19/1/2006 00:37 לינק ישיר 
מזל"ט וכה לחי לידידינו "אבי סימוביץ"

ידידינו אבי סימוביץ' קיבל את התפקיד "מנהל תחנת ר"ג וסגן מנהל האזור".

מיקי סגל עבר לתל אביב והוא סגן-משהו שלא הבנתי.

אפי לבב עבר למרכז מד"א או משהו כזה. לא ברור לי עדיין.

אלון קוטלר עדיין לא פורסם האם אכן הוא ג"כ ס. מנהל. בלוח המודעות במוקד, עדיין הוא מופיע כ"עוזר מנהל"

בכל מקרה, עם פירגון חם לכל הידידים, מברוק לכולכם והעיקר שתצליחו.

אוהבים אתכם.

מזל טוב נוסף לאבי סימוביץ' על הולדת בתו. הרבה נחת.

תוקן על ידי - חושב_בכיר - 19/01/2006 0:36:11



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > מזל"ט וכה לחי לידידינו "אבי סימוביץ"
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext