סתם נחמד איך כל אחד מפרגן לעצמו, ורק לעצמו וחבל, לפניכם ציטוט מאשכול בהייד פארק בפורום הצלה גוש דן ואחרי זה לינק לאשכול פה ברוטר של "הדובר".
נשלח ב 19/1/2006 הצלה_דן
לסיכום:
מדובר בפיצוץ של מחבל מתאבד בדוכן "שווארמה ראש העיר" ברח' נווה שרת פינת סולומון בדרום ת"א.
כוחות גדולים של מד"א ומתנדבי "הצלה גוש-דן" הגיעו במהירות לזירת האירוע, הושיטו טיפול ראשוני לנפגעים והעבירו אותם במהירות לבתי החולים השונים.
במקום נשארה גופת המחבל המתאבד. ב"ה לא היו הרוגים בשטח.
- - -
סדר הכוחות באירוע:
28 מתנדבי מד"א "הצלה גוש-דן"
1 ניידת תחנת אירוע רב-נפגעים
11 ניידות טיפול נמרץ
20 אמבולנסים של מד"א
2 אמבולנסים של "הצלה גוש-דן"
9 אופנועי חירום להצלה מהירה של "הצלה גוש-דן"
אמבולנס מד"א הראשון שפינה מהאירוע 1 קשה + 2 בינוני לאיכילוב, היה אמבולנס צוות צפון של מד"א "הצלה גוש-דן" נהוג בידי החובש המתנדב ישראל גרוניך.
חברה אם כל אחד יפרגן לשני זה לא יזיק . זה רק יטיב לכולם!
שבת שלום
ושבת שקטה!!!
ותיהיו בטוחים שאני לא מגיע לפגוע בשום אחד מהצדדים.
נשלח ב-20/1/2006 15:36
התסכול של "הצלה ישראל" שאין להם אחיזה בגוש דן חוץ ממתנדב אחד שקיבל תמורת השתייכותו ל"הצלה ישראל" - אופנוע עם יותר סמ"קים... (כן, זה לא טעות. זה הסיבה שהוא עבר אליהם) גורם להם לדווח כפי שהבאת.
יערב להם.
אולי הם חושבים שהם 'עושים', על ידי דיווח שיקרי וחצוף, כסף.
אין כל ענין להתנגח איתם, אבל כל אדם עם רמה אינטלקטואלית מינימלית יודע כי חברי "הצלה גוש-דן" הם אלו שנמצאים בשטח בגוש דן והסביבה 365 יום בשנה 24 שעות ביממה.
נשלח ב-21/1/2006 19:47
חברה אני לא באתי לנגח אני רק הבאתי את הדברים כפי שהם!!!
ופירסמתי גם בפורום שלהם את אותה הודעה בדיוק.
רק מכיוון שהאמת כואבת להם האשכול נמחק שם. וקיבלתי הודעה מ"הדובר" ירח. והנה היא לפניכם.
_____________________________________________לא נגעתי
כותרת: מכתב
מאת: הצלה ישראל
נשלח ביום: 20.1.2006 שעה: 13:34:20
מחקתי את האשכול על הצלה גוש דן, למרות שאתה צודק במליון אחוזים
ירח
נשלח ב-22/1/2006 00:55
נו, אצלינו לא מחקנו ולא מוחקים.
כנראה אין לנו סיבה ואיננו מתביישים במה שיש לנו.
נשלח ב-22/1/2006 10:23
מאיר יקירנו!
מי כמוך מכיר ורואה את פעילי השטח של "הצלה גוש-דן", על-כן אל לנו להכביר במילים. בטוחים אנו שגם שאלתך היתה רטורית גרידא.
עלינו להיות 'אסירי תודה' ל'ירושלמים' שהסתפקו הפעם בחסימת שם "הצלה גוש-דן" בעתונות, ולא הוסיפו - כדרכם - חטא על פשע בכתיבת שמם הם כמטפלים (עשרות...) באירוע (עיין ערך סיום הש"ס בת"א, אר"נים אזוריים קודמים וכדו').
להתראות בשמחות!
נשלח ב-22/1/2006 13:51
אני ה מ ו ם !!!
הם פשוט גנבים !!!
שמעתי שהם חילקו מעטפות לתרומות בעיר בני ברק? זה נכון ?? איזה חוצפה אין להם אפילו לא מתנדב אחד בבני ברק והם סוחטים כסף מתושבי העיר !!
ח ו צ פ ה של הצלה ישראל !!!
נשלח ב-22/1/2006 21:29
מה הבעיה להקים ארגון גג לכל "הצלה" הארצית יחד ולהפסיק את המריבות האינסופיות הללו שלא מוסיפות שום כבוד ושום הצלה לאף אחד????????????.
נשלח ב-22/1/2006 23:58
הצחקת אותי.
בשביל הספורט. כמה אתה מוכן לשלם בשביל לקנות את ארגון "הצלה גוש דן".
"הצלה ישראל" "מסכימים" "לקבל" את הצלה גוש דן וזאת עם התנייה מראש שהם ישנו כאן את צורת וסגנון העבודה. כולל הוצאת אופנועים שלטענתם מיותרים!
חוצ'מזה. האם אתה מוכן לתת את ביתך מתנה לאדם זר העיקר לא לריב. (א"כ ספר לי ע"כ ואני בא לריב איתך..)
אין לנו כל קשר להצלה ישראל. לא היה לנו קשר להצלה ישראל. ובאם הנהלת הצלה גוש דן חכמים, גם לא יהיה לנו קשר להצלה ישראל. אני כמתנדב מתנתק מהצלה אם הם יעברו להצלה ישראל.
אם אתה רוצה שנגיע למצב הקיים בכל רחבי הארץ מבחינת יציאה לקריאות אז כנראה 'חכמת אדם' אין לך למרות שמך.
מנהל אזור דן מסתובב עם חזה מנופח מגאווה שבאיזור שלו יוצאים למקסימום קריאות בארץ, וזאת ע"פ נתוני מד"א. ברגע שנגיע לחיבור עם הצלה ישראל, נגיע גם לרמה שלהם. זה לא כדאי ולא רצוי!
נשלח ב-24/1/2006 15:21
התנצלותי מראש על אורך הדברים אך לא היתה אפשרות לקצר מבלי להביא את כל הדברים.
בלילה האחרון טרח עמל והזיע מר "למען_החיים" ושלח לכל הכותבים בפורום את פרי הגיגיו בתיבה האישית. מעבר לכך שהוא ראוי לכל שבח על מאמציו הראויים לציון לפרסם את דעתו שכווווולם יקראו והנהלת הפורום לא תמחק את הודעתו/דעתו (לא היינו עושים את זה), הרי עצם דבריו דורשים תגובה.
אמנם, הדברים קיבלו התייחסות בעבר מעל במה מכובדת זו ובהקשרים נוספים, אך למען לא ירגיש מר "למען_החיים כי אנו מזלזלים בו או באינטליגנציה שלו נחזור שוב, נמחזר ונלעס את הדברים עד דק. עד אשר יצא מאפם של "הצלה ישראל" לחזור אלינו עם רעיונות משומשים וממוחזרים.
ובכן,
א."הצלה גוש דן" וחבריה, הם ארגון הצלה הראשון שקם בישראל בעירינו בני ברק ע"י מכובדינו אבישי בא-גד (שמתוקף מקום מגוריו, פתח תקוה, הוא שייך גם ל"הצלה ישראל".) וע"י בני פרידמן. עם רעיונו של נפתלי גרינבוים. יחד עם משפחת הלפרן שמימנו את ההון הראשון של הארגון.
ב.בגלל סיבות שאין כאן המקום לפורטם, מונה מנהל לנהל את הארגון תחת חברי ההנהלה.במשך השנים הם פיתחו את הארגון והקימו סניפים בכל רחבי הארץ.
ג.בירושלים (וגרורותיה) הוקם ארגון הצלה שהיה היחיד בארץ שלא שיתף פעולה עם "הצלה בני ברק" וכל הפניות למען השלום וכו' לא הועילו. הם התעקשו להשאר בנפרד (לתשומת לב אלו שרוממות השלום בגרונם...).
ד.לאחר שנים רבות של ניהול הוחלט לערוך בחירות לחברי ההנהלה (ע"פ ההחלטות היה צריך להתקיים כל ארבע שנים ועברו 12 שנים מהבחירות הקודמות).
ה.משום מה היה מי שההחלטה לא מצאה חן בעיניו, מבלי להכנס לפרטים מביכים בשאלות מדוע, והוא הביא מכתב מרבה של הארגון הרה"ג רש"א שטרן שליט"א שהבחירות הן רק לסניף בני ברק.
ו.לאחר הבחירות, אותו אדם שההחלטה לא מצאה חן בעיניו, עשה מעשה ו"מכר" את ארגון הצלה ברחבי הארץ כולל בני ברק ל"הצלה ירושלים" ובמקביל הם שינו את שמם ל"הצלה ישראל".
ז.חברי הצלה גוש דן התכנסו והחליטו פה אחד כי הם אינם תפוחי אדמה או סחורה אחרת הניתנים למכירה ללא התייעצות עימם ובמיוחד שהם לא ראו כל סיבה לחבור לארגון שבמשך שנים היה אנטי תזה לארגון בבני ברק בגלל גחמותיו של אדם ממורמר ולכן הם הקימו עמותה חדשה "הצלה גוש דן" והמשיכו בפעילות העניפה המקצועית והמכובדת של "הצלה גוש דן".
ח.קדם להחלטה הנ"ל פגישה עם נציגי "הצלה ירושלים" בה הם הצהירו מפורשות שעניני הצלה בני ברק יוחלטו ירושלים ע"י הצלה ירושלים. כמו"כ נאמר על ידם מפורשות כי יתכן ואף הם יוציאו מהצלה בני ברק אמבולנס ואופנועים אם להערכתם ולשיקול דעתם זה יהיה מיותר.
ובכן, מר למען_החיים וכל שאר חברי הפורום. מדוע ולמה על ארגון חי, מתפקד, נושם [ולפעמים גם נושך] לקום ולחבור לארגון שבמשך שנים היה נגדם ופתאום ביום בהיר הם הפכו להיות "רודפי שלום"? מדוע לחבור לארגון שמראש מצהיר כי יתכן והוא יוריד מהשירות הניתן בבני ברק ע"פ החלטה של יו"ר היושב בירושלים? מדוע לחבור לארגון שבמשך השנים האחרונות מצהיר שהוא קיים גם בגוש דן למרות שהוא מוכיח בזה חוסר אמינות ואינטרסנטיות צרה ? מדוע לחבור לארגון אחר כאשר אנו חיים בזכות עצמינו ואין לנו צורך בארגון גג?מדוע לחבור לארגון שיש כמה ארגוני הצלה בערים אחרות כמו "הצלה לכיש" שעזבו אותו?
ב"ה, למרות ההשמצות, למרות נסיונות לפגוע בנו, אנו חיים בזכות עצמינו. הציבור בבני ברק ובגוש דן לומד, אמנם לאט אבל לומד, מי הם מציליו. לומד שאם הם רוצים אמינות ומקצועיות רצוי שלא תהיה חבירה עם הארגון המתקרא "הצלה ישראל".אנו מלאי תקוה שגם בעתיד לא נזדקק לחבירה עם הארגון הנ"ל. על כל אבן שהם שולחים אלינו אנו זוכים בעוד תורם העומד לימיננו. על בליסטראה אנו זוכים בעוד אמון מהציבור ויקויים בנו הפסוק "כל כלי יוצר עליך לא יצלח". ובנימה עכשוית... ימותו הקנאים...
נשלח ב-24/1/2006 15:30
כפי שתשימו לב. עניתי רק לטענות עניניות ולא לחלומות באספמיה ודמיונות של הנ"ל כגון: פניות "אין ספור פעמים של הצלה ישראל ל"הצלה גוש דן"... וכדו'
נשלח ב-24/1/2006 16:08
על זה נאמר "ענה כסיל כאולתו" תשובה יפה ענינית ומעניינת.
התשובה מתאימה גם לחסר חכמת אדם.
אגב, אני קיבלתי את הודעתו של האידיוט בשעה 20:14 בערב.
תוקן על ידי - דעבשע - 24/01/2006 16:09:01
גם אם אינך מסכים עם הטענות של הבן אדם איתו אתה מקים דיון אין צורך שתכנה אותו במילות גנאי
שאתה מקיים דיון בגמרא עם החבר שלך בבית מדרש אתה גם מכנה אותו כך ?
נשלח ב-25/1/2006 01:15
אני לא יודע מי אמר לך אבל הצלה דן ועבדי מד"א דן זה אחד אז אני חשוב שהיה פה יותר אנשי הצלה גוש דן
אני ספרתי במקום אנשיי הצלה גוש דן 25 עם לא 26 במספר (ורק אנשיי הצלה בלי עובדים)
נשלח ב-25/1/2006 12:56
חברים יקרים
חרגתי ממנהגי זה תקופה מלהגיב לכל התקפה והתלהמות של פלוני או אלמוני, אולם לאחר התלבטות מרובה ומתוך הבנה וידיעה שההודעה הזו לא תמחק החלטתי לכתוב את שבליבי.
כאחד מחברי הצלה וכמנהל באחד הסניפים כאב לי לראות את הדברים המובאים פה, בזכותם ובגנותם של מתנדבים וארגונים חופפים, כאשר הניזוקים הישירים מכל זה הם אנחנו בעצמנו !!
כמו בכל ויכוח ישנם צדדים לכאן ולכאן, אפשר להביא את ההיסטוריה כל אחד מזוית ראייתו, ואני אפילו לא רוצה לנקוט בדוגמאות כי על דוגמה שאביא יקומו כאן כמה חכמים ויפרשו אותה איך שבא להם.
ארגון הצלה באשר הוא אם בצפון ואם בדרום אם במרכז ואם בירושלים רבתי, עשה עושה ויעשה הלאה בע"ה להצלת חיי אדם ללא שכר ותמורה ולשם שמיים, ומעבר לשכר שיש לכל אחד ואחד מהחברים יש לנו את הדבר הזה שטבוע בנו וכמו שהגדיר זאת אחד הפעילים המרכזיים ' לוחמים למען החיים' כפשוטו.
ברור לי וגם לכולנו שכאשר בע"ה יהיה ארגון אחד, ולא משנה איך הוא יקרא, ומה יהיה הסמל והצבע והלוגו שלו, התועלת לכלל ולפרט תהיה עצומה, מערך הצלת החיים ישתפר,יתקדם וישתכלל, והמרויחים הגדולים יהיו החולים והנזקקים בהם אנו מטפלים מידי יום ומידי שעה, וגם אנחנו המתנדבים נקבל את צרכינו במהירות ביעילות וביתר יכולת ומשאבים.
אני באופן אישי מבלי לפרט גם ניסיתי למרות כל המשקעים של שני הצדדים לתווך ולגרום לאיחוד השורות ברמה כזו או אחרת, אולם מעבר לשיתוף פעולה ברמה ביצועית קרי, טיפול באירועים ביחד מתוך כבוד של מתנדב הצלה מארגון פלוני למתנדב אחר מארגון אלמוני, עדיין אין את שיתוף הפעולה הארגוני, הלוגיסטי והניהולי.
אני תקווה שמחד המתנדבים בכל מקום ומקום יכבדו אחד את השני ללא ניסיונות ניגוח והתנצחות הן בפומבי והן בעיתונות ו/או בכל במה אחרת, ומאידך שיבוא היום ומקבלי ההחלטות בכל מקום ומקום יתעלו מעל כל המכשולים שמציבים להם כל הזמן בדרך, ויביאו אותנו כולנו לאיחוד מלא בכל הרמות ובכל השורות.
נשלח ב-25/1/2006 20:30
ח... ח.... ח.... ח..... הרגת אותי.
אני כמעט צריך חייאה. אני מת מצחוק.
גמרתם לריב שם באלעד ???
עשיתם שם שלום בין הניצים שאתה מטיף להצלה גוש דן ???
אחדות, שלום, הנהלה אחת. כן כמובן, בתנאי שזה אתם ומלחכי הפינכה המוכנים לרקוד לפי צלילי החליל מירושלים.
אוי, איזה חמוד.
תעשה לי טובה, פעם הבאה תכתוב את התגובה באותיות יותר גדולות, בקושי הצלחתי לקרוא בגלל דמעות הצחוק.
אגב, אתה לא הגבת הרבה זמן כי הצלה ישראל נתנו לנו תקופת מנוחה - התקופה הרפקטורית.
בכל מקרה. אתה מוזמן לכתוב מידי פעם, זה מעניין. ותשתדל לפני פורים לכתוב הרבה שנכנס לאוירה מתאימה.
נשלח ב-25/1/2006 20:38
פיספסתי. מקודם לא הבאתי לכולכם עוד קצת מצב רוח.
מצו"ב מה שכתב לי "למען_החיים" באישי. תקראו ותהנו גם אתם. לא נגעתי.
תבינו גם למה המצברוח שלי בעננים. השילוב הקטלני של "הצלה אלעד" ו"למען החיים" = גדול מהחיים.
מדוע הינך אדם רע ומסית...
מה עשו לך הצלה ישראל שאתה משמיץ בצורה כזאת...
ארגון הצלה ישראל מעולם לא התנה דבר כזה כמו שכתבת וחבל שאתה ניזון מאנשים שכל חפצם הוא להשמיץ (אולי אתה חלק מהם..?) מה שבטוח שהצלת חיים זה לא בדיוק בראש מעיינם....
נווווווווו ? אתם לא צוחקים.. אתם זוכרים על מי המורה בתלמוד תורה סיפר שהוא מרים את הרגליים להראות "כשר אני".
"הצלה ישראל" לא .... טוב, אני לא יכול להמשיך. הגוף רועד לי מצחוק, העיניים עם דמעות. דיייייייי!!