תגובתי להודעה שנשלחה בתיבה האישית לכולם
היי, מה עיניינים???
האמת.. שאותי זה לא מעניין הרבה המחלוקת הזו, כידוע בציבור החרדי אם מישהו יקים ארגון מסויים תמיד מישהו נוסף יקים עוד ארגון דומה ושניהם יהיו מכוסחים.
אותי מעניין דבר אחד שאני מגיע למקרה עם הנט"ן/אט"ן/אמבולנס ואני רואה שם במקום כוננים שעוזרים, ומעבירים לי אנמנזה בצורה סבירה, ואם מדובר בהחייאה אז עושים מה שאני מבקש, זה מספיק לי ולא משנה לי מאיזה אירגון הם. ארצי, גוש דן, דתי או חילוני או לא יודע מה...
כל אחד מהם יקבל ממני את היחס והכבוד הראוי לו ואני מעריך, מכבד ומוקיר את המתנדבים.
גם אני הייתי בעבר מתנדב.ואני מצטער לשמוע סיפורי כוננים על יחס לא נאות שהם קיבלו מאנשים מסויימים אצל חולים.
מה שאהבתי זה ההתנצלות שלך על הניקים הכפולים חחח
כמה שזה נכון !
לילה טוב
תוקן על ידי - witty - 23/01/2006 21:25:45
|
|