יצאו בשניים, הגיעו בשלושה...
זוג מאלעד שיצאו מעירם אתמול בשעות הצהריים עם מונית, בדרכם לבית הרפואה "מעייני הישועה" בב"ב, הגיעו ליעדם כשבחיקם עוללה רכה, שיצאה בס"ד לאויר העולם על אם הדרך.
מתנדבי מד"א "הצלה גוש-דן" שגיב אליסף ואהרן מור-מסינגר שהוזעקו לצומת "מורשה" שעל המחלף המחבר בין כביש מס' 4 לכביש מס' 2, היו שותפים להליך הלידה שעבר בקלות ב"ה, ואט"ן רמת השרון השלים את נסיעתם של השלישייה המאושרת ליעדם.
לאם ולתינוקת – שלום, ב"ה!
בשורות טובות והרבה מזל טוב!
|
|