בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

ביפר

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-30/1/2006 14:31 לינק ישיר 
ביפר

אני מתנדב במרחב יפת"ח ומרחב ירקון יש ברשותי ביפר . רציתי לדעת אם אני אוכל לצרוב אותו כדי

לקבל דיווחים על מצבי חירום אשר באיזור ת"א שכך אוכל להגיע ולעזור בזמן אמת



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/1/2006 14:51 לינק ישיר 

מה זה קשור ל"הצלה"  .. .


כל הקריאות וכל הביפרים שלנו שייכים ומחוברים למ.ד.א.   - עליך לפנות לגרום במ.ד.א. ת"א לבקש אישור צריבה והכל לשיקול דעתם. זה לא קשור לאנשים ב"הצלה".



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ביפר
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext