בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

בלילה – שינה עריבה. בבוקר – החייאה מוצלחת

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-2/2/2006 17:48 לינק ישיר 
בלילה – שינה עריבה. בבוקר – החייאה מוצלחת

לתורני הלילה (ה') של כונני מד"א "הצלה גוש-דן" באזור בני-ברק, היה לילה שקט.


המתנדבים יעקב יוזשעף ודוד סנדרס, המשמשים תורני לילה מדי ליל חמישי (רביעי בלילה), היו בכוננות מלאה גם הלילה, תוך תקווה ותפילה לבריאותם של כולם.


ואכן, במהלך הלילה לא נרשמה ולו הזנקה אחת, והתאפשרה להם שינה עריבה.


אולם בבוקר, בסביבות השעה 6.45, זינקו הם במהירות עם קבלת קריאה על מחוסרת הכרה ברח' דניאל בבני-ברק.


יעקב יוזשעף שהגיע ראשון למקרה, מיהר לדווח באמצעות ה'מירס' למוקד דן:


-         "דן 345!"


-         "שומע!"


-         "ברח' דניאל בב"ב מדובר בנשימות אגונליות. אני מתחיל בהחייאה".


-         "קבלתי. תודה!"


תוך זמן קצר הצטרפו אליו שותפו דוד סנדרס וצוות נט"ן ר"ג עם ההרכב אבי סימוביץ - פאראמדיק סופר-וייזר, קרן צור – פאראמדיק וד"ר לוין.


לאחר זמן לא רב, הוכתרה ההחייאה כמוצלחת ב"ה.


עקב הצורך בכך, הגיעו גם המתנדבים אברהם גוטסמן ומרדכי עמאר לסיוע בהורדת החולה בן ה-86, שפונה במצב יציב לביה"ח "שיבא" בתל-השומר.


 




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > בלילה – שינה עריבה. בבוקר – החייאה מוצלחת
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext