ביום חמישי אתמול אני ושרגא פתחנה בשעה 11 ולא יוצא לנו להגיע וללמוד כמו כל יום חמישי אז סליחה שבוע הבא חמישי הבא
ולכן לא התייחסת להודעות אהההה
איפה בדיוק בביפר או בפלאפון????
פאלפון