בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

דיווח על שריפה בבנין מח' ילדים בתה"ש

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-9/2/2006 17:39 לינק ישיר 
דיווח על שריפה בבנין מח' ילדים בתה"ש

 


לפני מס' דקות נמסר על שריפה שפרצה בבנין מחלקת ילדים בביה"ח "שיבא" בתל-השומר.


 


ככל הנראה לא מדובר על אירוע גדול.


 


אולי אבנר מיודעינו- בכיר נציגי הכבאים כאן בפורום - יעדכן...


 




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/2/2006 17:52 לינק ישיר 

 

מההר יצא עכבר - - -

 

מדובר בשריפונת שפרצה בפח זבל.

 

השריפה כובתה והכוחות חוזל"שו.

 




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/2/2006 16:26 לינק ישיר 

כמו שהצלה דן אמר מישהו במחלקת ילדים זרק סיגריה לפח זבל ואנשי המקום השתלטו על השריפה אני יצאתי לארוע הזה אבל לא היה מה לעשות .




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/2/2006 10:39 לינק ישיר 

במקרה הייתי שם כשהשריפה פרצה. אני לא מבינה למה עושים מכל עכבר הר...



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-12/2/2006 13:48 לינק ישיר 

אז ככה: הכבאות עובדת על פי פק"ל (פקודה קבע לכבאי) ישר שמדווחים על שריפה בדירה בבית חולים בבורסה יוצאים אוט' 2 כבאיות רגילות וסולם אם הם היו מטלפנים ומבטלים והיו אומרים שבס"כ מדובר בפח אז כבאית 1 היית מגיע לבדיקה אבל עד שהגענו הבית חולים לא הודיעו במה מדובר (מה בוער) אז לא בטלנו כלום . אם יש שאלות אני אשמח לענות



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/2/2006 14:08 לינק ישיר 

נ.ב ובמיוחד שמדובר בבית חולים אז לפעמיים משגרים מספר יותר גדול של צוותים כי בתי אבות ובתי חולים לפנות את האנשים זה יותר קשה כי הם  מוגבלים פיזים לא כמו אדם בריא וברמת גן יש בס"כ 6 כבאים במשמרת  לא כולל קצין משמרת סגן ק. ויומנאי אז זאת אומרת שצריך מי שהכבה ומי שהחלץ אז זה לא נראה ש3 כבאים הכבו את השריפה ו 3 כבאים החלצו. בארוע הספציפי הזה היה מדובר במחלקת ילדים אז זה היה יותר טוב (עד כמה שאפשר להגיד על זה טוב). אני זוכר ששנה שעבה הייתה שריפה בבית אבות רמת אפעל דירה קומה אחרונה בערה לנו וזה היה בסיעודיים אז ההיינו צריכים גם לכבאות וגם לפנות את הקשישים והיה רק גרם מדרגות אחד ובמעלית לא משתמשים אז אתם יכולים לתאר מה הלך שם שהאחים של הבית אבות וחלק מהכבאים מפנים במדרגות את הקשישים ואנחנו צריכים לעלות ציוד. אז בנס נגמר בלי עבדות בנפש.




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > דיווח על שריפה בבנין מח' ילדים בתה"ש
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext