בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

התעטפו בצעיף, לבשו כפפות והכנסו!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-13/2/2006 17:27 לינק ישיר 
התעטפו בצעיף, לבשו כפפות והכנסו!
מצורף קובץ

 


תמונות מדהימות מניו-יורק המושלגת.


 


סופת שלגים עזה וקור מקפיא.


 


 


 


אמבולנס "הצלה" קפוא...


 





דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-13/2/2006 17:28 לינק ישיר 

מצורף קובץ

 

 

אבל הפעילות שלהם מחממת ומחייה לבבות...

 





דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-13/2/2006 17:28 לינק ישיר 

מצורף קובץ

 

 

האמבולנס מסתתר בימין התמונה מתחת למעטה הלבן...

 





דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-13/2/2006 17:29 לינק ישיר 

מצורף קובץ



וכאן הם אמורים לנסוע...

 





דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-13/2/2006 17:30 לינק ישיר 

מצורף קובץ



מנסים לפלס דרך...

מדובר בגובה של כחצי מטר שלג דחוס...

 





דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-13/2/2006 17:30 לינק ישיר 

 

תמונות נוספות:

 

http://www.col.org.il/show_news.asp?17558

 

 

http://www.col.org.il/show_news.asp?17563

 




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-13/2/2006 23:16 לינק ישיר 

בקרוב בבירה שלנו



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/2/2006 09:56 לינק ישיר 

 

יפה!

 

דרישת שלום חמה מאמריקה הקפואה.

 




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > התעטפו בצעיף, לבשו כפפות והכנסו!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext