בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

מחפש מערכת כריזה

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-17/2/2006 09:51 לינק ישיר 
מחפש מערכת כריזה

לכל מי שיכול לעזור ולהציע היכן אפשר לקנות מערכת כריזה לרכב ומה המחיר תזכו למצוות



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/2/2006 15:38 לינק ישיר 

מצטרף לשאלה...
מחפש מערכת כריזה+ קסנון (חדשים או יד שנייה)

וגם מכשיר קשר לרכב

תודה
ושבת שלום



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/2/2006 15:46 לינק ישיר 

יש אחד באשדוד שיש לו מערכת כריזה לרכב למכירה במחיר 1000 ש"ח כולל הכל ללא הרכבה...



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-17/2/2006 16:58 לינק ישיר 

תיצור קשר עם המשרד של הצלה 03-578-99-11
תודה
שבת שלום




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/2/2006 20:28 לינק ישיר 

תיצור קשר עם המוכר ..

0543003601 נתנאל



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-18/2/2006 20:42 לינק ישיר 

יש ביקוש בגלל פורים
לעשות לנו הרבה פריילעך (רעש)???



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/2/2006 20:59 לינק ישיר 

לכל המוכרים, חוכמולגית צודקת !

אנא אל תמכרו לפני פורים גם ככה חברי הצלה שיוצאים לאירועים בפורים סובלים מחוסר אימון של הציבור ולא מפנים להם את הדרך כיון ש'המשמחים' למיניהם מפעילים סירנה ורולרים.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-19/2/2006 19:03 לינק ישיר 

אכן החברה צודקיםחבל שלא חשבתי קודם לכן

אבל דוח"ות נותנים גם בפורים .....



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-19/2/2006 23:30 לינק ישיר 

שייע, תותים!

אתם  - המשטרה - כל השנה, ועל אחת כמה וכמה בפורים מגיעים יחד עם השכל, אחרי הזמן.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > מחפש מערכת כריזה
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext