..."אמא, למה התינוק מכוסה לגמרי עם השמיכה"...
את השאלה התמימה הזו, שאלה ילדה קטנה את אמה בבוקרו של יום השבת.
"אני כיסיתי אותו שלא יהיה לו קר" – ענה אחיה הצעיר...
אולם 'דאגתו' של הילד הקטן ומעשהו, הציתו דאגה רבה בלב האמא שמיהרה לחדר - - -
מראהו ומצבו של הילד בן ה-3 חודשים, לא בישר לה טובות והיא מיהרה להתקשר למוקד מד"א דן.
פחות מדקה לאחר מכן, כבר נשמעו דפיקות נמרצות על דלת הבית שברח' צירלסון בב"ב. היה זה כונן מד"א "הצלה גוש-דן" ליאור קורח ששהה בבית כנסת סמוך.
בעוד הוא מקבל את הילד לזרועותיו הצטרף אליו גם המתנדב אליסף שגיב המתגורר בסמוך, ושניהם התחילו בפעולות החייאה ראשוניות.
יהודה לונדנר ויהושע בריף, כונני השבת של מתנדבי מד"א "הצלה גוש-דן", הצטרפו אליהם במאמצי ההחייאה.
צוות נט"ן מד"א ר"ג עם הפאראמדיק יעקב צורף (אחראי נט"ן) וד"ר סמיון לוין שקיבלו לידיהם את התינוק לא איבדו זמן יקר.
"בהינד עפעף ד"ר לוין היה עם הטובוס בפנים" – מספר שגיב.
לאחר שקצב ליבו של התינוק זוהה ע"י המוניטור, הועבר הילד לביה"ח "שניידר" לילדים בפ"ת.
מביה"ח נמסר כי מצבו של הילד קשה אך יציב.
בשורות טובות!