*:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
עדכון:
בשעות הלילה המאוחרות תקפו מס' רעולי פנים ב. מ. העובד באולמי "קינג דייויד" ברח' זבוטינסקי פינת רבי עקיבא בב"ב.
גורם בכיר במשטרה מסר ל"הצלה גוש-דן", כי נבדק חשד לפיו זהו 'מעשה נקמה' של חברי הצעיר שנפצע בקטטה מס' שעות קודם לכן.
מתנדבי "הצלה גוש-דן" שלום הורן ויוסף קאליך הגישו לנפגע עזרה ראשונית, והוא פונה לאחמ"כ ע"י אמבולנס מד"א עם הנהג חיים שטיינברג במצב בינוני לביה"ח "בילינסון" בפ"ת.
התוקפים נמלטו מהמקום והמשטרה פתחה בחקירה.