2 הולכי רגל נפצעו בדרגות פציעה שונות בתאונת דרכים שאירעה הבוקר ברח' זבוטינסקי פינת ביאליק בר"ג. אברהם גוטסמן איש יחי' האו" /> פורום: הצלה בני ברק וגוש דן - לא כך הם חשבו לסיים את טיול הבוקר – בחדרי חרדים
בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

לא כך הם חשבו לסיים את טיול הבוקר

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-22/2/2006 12:20 לינק ישיר 
לא כך הם חשבו לסיים את טיול הבוקר

*:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /> 


2 הולכי רגל נפצעו בדרגות פציעה שונות בתאונת דרכים שאירעה הבוקר ברח' זבוטינסקי פינת ביאליק בר"ג.


אברהם גוטסמן איש יחי' האופנועים של "הצלה גוש-דן" - שפילס את דרכו במהירות למרות לחצי התנועה - מספר, כי נהגת שככל הנראה איבדה שליטה על רכבה, פגעה בעמוד שעמד על אי התנועה. כתוצאה מנפילת העמוד נפגעו 2 הולכי רגל גבר ואשה שעמדו בסמוך.


דודי עבאדי פאראמדיק מד"א ראשי, שנקלע למקום 'לקח פיקוד' על האירוע.


צוותות מד"א ומתנדבי מד"א "הצלה גוש-דן" שהגיעו במהירות למקום, החלו להעניק טיפול רפואי לזוג הולכי הרגל ולנהגת הרכב.


ניידת טיפול נמרץ ואמבולנסים של מד"א פינו מהמקום הולכת רגל במצב בינוני עד קשה, הולך רגל נוסף במצב קל עד בינוני ואת נהגת הרכב במצב קל. כל הפצועים פונו לביה"ח "איכילוב" בתל-אביב.


 




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/2/2006 15:57 לינק ישיר 

לפי הביפר של זק"א האשה עברה לטיפולם.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/2/2006 17:11 לינק ישיר 

*:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /> 

אכן, לדאבוננו בשעות הצהריים נמסר כי האשה נפטרה מפצעיה בבית החולים.

 




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > לא כך הם חשבו לסיים את טיול הבוקר
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext