בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

**** חדש! הסמל החדש של הצלה ****

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-28/2/2006 14:59 לינק ישיר 
**** חדש! הסמל החדש של הצלה ****
מצורף קובץ


הנה הוא בא !

אנו שמחים לבשר לכם על החלטת ההנהלה על שינוי סמל הארגון הישן לסמל חדשני ומודרני יותר.

לאחר השקעה רבה הגיע האיש היקר מר עופר ענו - קריאטיב מפורסם - לטובת הארגון ופרי עטו ייצר עבודה נפלאה ומיוחדת - הסמל החדש!

נקודות חשובות הביאו להחלטה על העיצוב החדש, תוך הקפדה על ה"מגן דוד אדום" שבולט בצורה מיוחדת, וכמובן המסר של הצלה " כי כל שניה קובעת" - המסר מועבר לציבור בצורה ברורה ונקיה כמו העיצוב הנקי והעדין של הסמל החדש, וכן הבלטת המילה העקרית "הצלה"  כשמו כן הוא   "הצלה" !!!

תהליך יישום החלפת הסמל יתבצע בשלבים כאשר בקרוב יעצבו מחדש אופנועי ההצלה - ביחידת האופנועים, האמבולנסים, וכמובן מדבקות לרכבי המתנדבים.

- הצלה גוש-דן -   זו פשוט הצלה לשמה.
- הצלה גוש-דן -   ממשיכה במיוחדתה במקצעותה ובמתן שרותי עזרה ראשונה חינם.
- הצלה גוש-דן -   מרחיבה את אזורי פעילותה וכעת עם מס' מתנדבים רב יותר בכל אזורי גוש-דן.


>> תוכלו גם לקרוא על כך באתר הצלה הרשמי <<
http://hazalagd.250free.com/Semel.htm

תודה לכל העוסקים והנותנים יד ימינם למען הארגון בכלל,ובשינוי הסמל החדש בפרט:

למנכ"ל אשר שלומוביץ על הכל
זאב שכטר - על הביצוע
עופר ענו - על הראש 
שרגא בוקשפן - על התמיכה לכל אורך הדרך
צבי רודיך - על הייעוץ
ותודה מיוחדת למי ששכחתי אותו. ..

(ואנוכי [שוב?! ה.ר"ג] .על הכתבה הזו :)




תוקן על ידי - הצלה_רג - 28/02/2006 22:29:01



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > **** חדש! הסמל החדש של הצלה ****
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext